torsdag 6 april 2017

Purple walking.



En underbart solig morgon här hos mig. Hoppas ni har det lika fint. Jag har semester idag och massor av tid över liksom. Det och faktum att det är ljust länge gör att träningen ska komma igång på allvar igen. Konditionsträningen tänker jag på då.

 Äntligen är hälsporren borta och jag kommer kunna gå långa raska promenader igen.
Springa är inte min grej även om jag testat tusen gånger. Nopp jag är inte byggd för det brukar jag säga. Mina nya arbetstider gör det enklare för mig eftersom jag gillar att träna på morgonen. Allra först ska jag på ett möte i stan och så ska jag slinka in på en sportaffär. Behöver en ny träningströja. Sedan är jag lite intresserad av ett träningsarmband. Att jag gillar lila som passar så bra med rosa gör att jag fastnade för dessa ting.


1. HÄR /2. HÄR /3. HÄR /4. HÄR /5. HÄR /6. HÄR /7. HÄR
Inlägget innehåller affiliatelänkar

2 kommentarer:

  1. Känns alltid lättare den här årstiden och ta tag i din träning. Snygga grejer du visar.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker du visar, hade gärna tränat i dem jag också. Kram Annika

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!