lördag 1 april 2017

AW, avkoppling och skokap

Godmorgon! Ja lite disig, grå och seg morgon men ändå rätt god, därför att jag har en så Good feeling i hela kroppen efter gårdagens planeringsdag och AW. 


Älskar sådana dagar när jag lär mig saker, får nya infallsvinklar och när gemenskapen liksom stärks på något vis. Jag fick en fråga i går, om hur jag kopplar av. Jag blev lite ställd för jag vet inte riktigt. Jag är ju inte den som har lätt att sjunka ner med en bok, koppla bort omvärlden och bara vara. Jag fick fundera lite på det. Då kom jag fram till att jag kopplar av när allt faller på plats, är klart och fungerar. 



När jag inte har en massa saker som jag måste göra på hög som en bunt obetalda räkningar, ovikt tvätt, stökigt hus, ja ni fattar galoppen va?

Just nu så är läget just precis så. Allt är bara sååååå klart och jag kopplar av. I bland så bara händer det. Eller? Neej inget bara händer av sig självt såklart. En får allt anstränga sig lite.
  

 Jag fick ett nyhetsbrev från Adidas, något om 20% avdrag på rean. Eftersom jag är i stort behov av nya skor så kastade jag inte brevet utan tänkte att jag tar tag i det senare. Det gjorde jag rätt i. Först 50% och sedan ytterligare 20% Wooow. Ja det är ju lite skrikig färg, men jag gillar ju färg.  320 kr fick jag betala till sist. Så dagens tips, kolla in Adidas hemsida. Jag är inte sponsrad, vill bara dela med mig. 
Ha det fint hörrni!


3 kommentarer:

  1. Vilka snygga, färgglada och säkert supersköna. Ett riktigt kap. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Gillade färgen på skorna, och 320 är ju som hittat! Ibland är det bra och vänta...

    SvaraRadera
  3. Förstår dig så väl...så är det när allt faller på plats! Snygga dosor och bra pris!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!