onsdag 30 november 2016

Julens klänning.

Halloj! 
💖💖💖🌲🌲🎄🎄
Nu har jag klickat hem julens klänning. Ja inte bara julens utan vinterns mysklänning hoppas jag. 
Stickad klänning, bpc bonprix collection, gråmelerad, mönstrad
via

Förra året så köpte jag en röd fin klänning i spets, minns ni den här. 

Spetsklänning, BODYFLIRT, rödSpetsklänning, BODYFLIRT, röd

Åhh vad jag var glad och hoppades att jag kunde ha den. Nu var den ju inte alls sådär fin på mig som jag tänkt mig. Så den åkte ju tillbaks igen. Eftersom jag enligt planerna ska ha minskat lite i omfång till jul så tror jag att den här blir perfekt. 

Stickad klänning, bpc bonprix collection, gråmelerad, mönstrad
via
Men det vet man inte ännu. Jag lovar till 98% att visa sen hur den ser ut på mig. Hoppas jag blir lika glad som hon på bilden. 

Stövlett, BODYFLIRT, svart
via

Snyggt med en liten stövlett i mocka till eller varför inte raggsockor. Ja fast inte på julafton kanske. Ha Ha! Stickad klänning och svarta stövletter hittar man här.
Har ni julens outfit klar eller tar ni bara något som känns skönt i garderoben?

Pia Gustafsson 

2 kommentarer:

  1. Den klänningen ser ju verkligen jättehärlig ut! Skönt med stickade plagg under den kalla årstiden.
    Till jul blir det antingen min "nya" stickade svarta eller så blir det min älskade Odd Molly julblus och en svart kjol. Skor/stövletter tar nog något av mina Primeboots par.
    Håller tummarna för att klänningen blir underbar på. Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Sköna och mysiga plagg tänker jag på i juletider. Snygga båda två. Kram Anette

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!