tisdag 23 augusti 2016

50%

Jamen visst! Idag damp den ner här hos oss Mio katalogen. Handla för 600 och få 300:-i rabatt. Min matte säger 50 %. 
MiniMiniMini
Klart man ska utnyttja det, eller hur. Neej det är inte sponsrat alls bara helt galet roligt.
Produktbild - Cornelia, Överkast enkel
 Jag nämnde väl att jag ville ha nya ute ljuslyktor? 
Produktbild - Miramar, Lanterna
Jag behöver investera i nya kaffemuggar så tjoooho! Nu ska det goes bananas när lönen kommer.
Produktbild - Charlotte, MuggProduktbild - Charlotte, Mugg 

3 kommentarer:

  1. Vilket bra erbjudande! Och Mio har mycket fint, inga problem att hitta något för 600kr :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Ååå vilka fina saker du hittat... jag fick också katalogen och tänker lika som du... 50%...vem kan motstå det?
    Så mysigt med sönerna på besök...å fniss...såkalrt är de smarta och får skjuts samtidigt...hihi..
    Va roligt med bröllop och fira hemligheter är ju alltid skoj...säg inte att det är bebis på g...
    Jag blir så aaaavis på alla som får livets efterrätter på löpande band....
    Ha en mysig onsdag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Det är ett erbjudande som är svårt att motså :)
    Shoppa shoppa :) måste kika in där.
    Tack för tipset.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!