torsdag 25 juni 2015

Sov gott!

 

Det är skönt att komma bort några dagar men lika skönt att komma hem igen. Hem till sin egen säng. Jag sover lite si så där i husvagnen, vaknar av alla konstiga och annorlunda ljud.
 
Passade på att bädda rent med satinlakanen och plockade in lite fräscha blommor. Sen så sov jag jättegott.(nix, jag stryker inte lakanen alltid som synes)
 
I dag ska jag ge mig ut på smultronjakt. Såg några mogna i väggrenen på morgonens PW, fast dom är nog proppfulla av gifter.. Nopp skogsvägar får det bli. Smultron är så himla somrigt, särskilt om man trär upp dem på ett strå. Har ni plockat några smultron ännu?
http://www.miavalgren.se/2014/06/
 

6 kommentarer:

  1. Borta bra men hemma bäst, och i nybäddad säng ännu bättre ;)

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Borta bra men hemma bäst :-) Håller i alla väder!
    Skönt att bädda rent och krypa ner mellan lyxga satänglakan.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt att komma hem till sin egen säng när man varit borta några dagar! =)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Ja hemma är alltid bäst...så är det bara!
    Varm sommarkram,
    Titti

    SvaraRadera
  5. Hemmasängen är ju bäst, så är det. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Ahhh, så skönt att krypa ner i sin egen säng efter att ha varit på resande fot! Det var länge sen man trädde smultron på grässtrån.... Så somrigt det lät!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!