fredag 6 juli 2012

Inspirerad!

Ett enkelt sätt att piffa upp en vägg och samtidigt fixa en sänggavel.
Nu har jag massor av energi igen
 och ska börja med
biblioteket-gästrummet rokaden. En trist vägg bakom bäddsoffan ska få ett lyft av några gamla plank som ska målas vita och förses med en liten hylla. Hyllan ska pyntas med sjö/ havspynt.En fin tavla ovanför så klart.. vad tror ni om den här?

 Jag har ju hittat massor av plank på ett ödetorp så det är bara att sätta igång så fort jag vaknar i morgon bitti.
Vit färg har jag hemma med och så är jag ju gift med en toppensnickare!

3 kommentarer:

  1. Härligt Pia! Det kommer bli skitsnyggt! Den bilden blir kanon! Jag blir redan avis på ditt bibliotek/gästrum!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mig energi jag också, det är en enda röra här överallt och min energi kommer på kvällen och då ska man ju sova......Det kommer att bli jättefint hos dig, vilken idéspruta du är.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Kommer att bli jättefint. Härlig bild på den gamla skärgårdsbåten.
    Ha de gott. Kram Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!