fredag 1 juni 2012

Utmärkelse!


En utmärkelse har jag fått av Pernilla med bloggen

  
 En härlig blogg som jag besöker varje dag. Tack snälla Pernilla!

Jag ska då ge den vidare till några som jag tycker är värda att lyftas fram lite extra .
Jag lämnar vidare till.

Alla tre är underhållande och inspirerande tycker jag.
Titta in så får ni se själva!

Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre och där passar ju min blogg in, jag tackar så jättemycket för detta och ser också till att skicka vidare enligt följande engelska regler (då priset är internationellt):

In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.


Kram!



5 kommentarer:

  1. Tack för fina ord! Ha en underbar fredag! kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Grattis till din award!ha en fin helg/Anne

    SvaraRadera
  3. Så kul! Grattis! :)

    Jag önskar dig en fin fredagskväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Pia, vad glad jag blev!!
    Ha en underbar lördag. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Men åh så roligt! Vilken överraskning! Tack ska du ha, Pia.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar! Blir så glad för dina tankar!